Get it for life

ello..
Awak nak tahu hari selasa mungkin hari yang menyedihkan! sebab saya akan balik kampung yang sungguh membosankan. bukan apa nanti datang kat sana bukannya ada apa apa pun,sampai kat rumah jumpa nenek salam and then duduk senyap senyap. Saudara mara sekalian tu teramat amat sombong dan berlagak tahap diva [setahu aku diva pun tak macam diaorang tu]. tegur macam tu and then blah..entah ke mana pergi pun tak tahu..!

Kadang kadang saya pelik jugak kawan kawan saya semuanya suka bila balik kampung, bila tanya apa bestnya diorang kata sebab dapat jumpa saudara mara. HUH, kalau saya jumpa saudara mara macam jumpa devil tahu tak..? Bila saya cakap semua pasal tu kat emak, emak kata alah kita balik bukan nak jumpa mereka tapi jumpa nenek dan atuk! kesianlah mereka kalau kita tak balik kampung.kita kenalah hargai mereka selagi mereka masih ada di dunia ini . 0.o

Hah ni lagi satu orang suka balik kampung sebab dapat tolong nenek dan atuk tapi saya langsung tak mesra alam dengan mereka. Tolong dan cakap dengan mereka pun teramat amat jarang tahu nie pulak nak bermesra mesra..[can't imagine] So harap sangat tak berlama lamaan kat sana..!


= harap harap duduk kat kampung dua hari satu malam je=

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment