Smash It


Holla:#. Cantik tak? Dah takyah malu2 cakap jea cantik saya tau blog saya cantik. Apa buruk? ada aku kesah dengan cakap kau tu. Aku punye blog aku punya citarasalah. Entah2 blog sendiri lagi buruk nak kata blog aku nie buruk. MIRROR URSELF.

Sekarang nie dah ada ruangan chit chat. Kepada sesiapa yang dah jadi myfollower,sebarang masalah or pertanyaan silalah tulis di shoutmix itu,oke![memang dialu2kan yer] XD Good girl n boy
Tengok kat atas monitor awak sekarang POST TITLE pun dah ada box and telah di centerkan ayat itu. cantik tak? x cantik. yup you're right, tak apa klu esok ade masa nak tukar ia punya corak. Tapi tak janji yer.

Tengok dekat sebelah kiri dan kanan anda sekarang ini. ADA  BERAPA PERUBAHAN ? Satu? yup betul satu. Cantik tak? cantik. uhu..terharu giler saya tau.[perasan jea lebih] ada spotlight,kelip2. warna berubah2 kan. Kalau nak tahu penat tau saya cari kat internet. Jelajah punya jelajah jumpa juga yang tak berapa cantik.

Korang korang nak tahu tak? Nak? meh ddk diam2 kat sini x nak? dah pergi main jauh2 sana nyibok jer. Pengumuman!bahawa saya mengedit blog ini mengambil masa selama 9 jam 25 minit. Lama tak? lamakan .tak percaya. Buat2 percaya oke. XD

Dah lah cukuplah kan informasi di atas. Sebentar je lagi cik dayang nak ambik award kat blogger orang lain. Tunggu tau. Jangan lari tau.

-miss you-

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment