Goodnight




Hey girls and boys. Do not sleep anymore? Oke janji dengan cik dayang lepas je baca entri ni terus tidur. hat KEJAM? pantang nenek moyang aku cakap aku kejam.Unless i said myself that i was cruel. *Jadi budak sopan. Guys i just want to advise you. Saya tahu awak bosan dengan ceramah FREE saya ini kan? tak. Tersangat2 bagus sebab saya suka orang sokong saya. Dan sebaliknya. : )



We start with a cheerful picture. Although the image was improper cheerful. Cehhhhh. Saya sebenarnya tengah tengok cerita Queen Sized. Best juga cerita tu,pasal budak gemuk yang disabotaj oleh kawannya supaya dia dicalonkan ke dalam Homecoming Queen. Sesiapa yang ingin menonton boleh lah buka saluran 702@Diva.  Kepada yang mempunyai astro. Tonton jangan tak tonton. Saya teringin pulak nak makan ais krim tengah2 malam buta ni bila tengok gambar di atas. Menyesal pulak aku tertengok gambar tu. Hisshhhh.
Pak cik jual ais krim pun dah tidur sekarang nie. Kau pulak terhegeh2 nak pergi beli siang2 tak nak beli. Bagus juga aku tengok gambar tu tengah2 malam kalau siang gerenti aku suruh saudara aku bawak motosikal pergi kedai dan beli. Mungkin dah rezeki dia tak payah susah2 bawak aku ke kedai.Kalau dia bawak pun dia akan bagi ceramah berjela2 untuk didengar dan barulah aku dibawa ke kedai untuk melepas kan geram. HEHE... Oke aku nak advise korang supaya tidur sekarang sebab saya pun dah mengantuk ni [the real trick]. Dah penat membaca kan mesti dah dibuai buai dengan lagu. Dan termimpi2 bantal dan tilam yang empuk. Ehhhh..  before I forget, wash your smelly and dirtyfeet  then you will be sleeping [boleh jadi ibu tiri ni]

-Sudah mata pun dah berap kali tertutup tangan pun dah berapa kali ke mulut mean saya nak tidur. BYE-


Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment