I Hate Him

Aku tengah geram plus marah tahu tak!!Berapa kali aku nak ulang suara yang AKU BENCI DIA  . Seratus kali seribu or sejuta?? hah. Aku tahu yang aku tak ada hak nak marah kau sebab aku tahu mak ayah kau sendiri tak pernah marah kau. Kau anak manja ank kesayangan keluarga. ye erk??


Ada ke patut dia letak gambar musuh ketat aku kat blog kau. Tak patut langsung kan. Tapi memag patut pun blog dia dia punya pasallahkan. Tapi ini tetap masalah padahal dia dah tahu siapa musuh ketat akukan tapi buat bodoh jea. Geram betul aku. [sebenarnya dia tak tahu pun tapi sengaja membelit2kan cerita]. Nak tahu siapa dia?? Mestilah nak kan. Yelah siapa yang dapat jadi musuh saya memang beruntung sebab setiap saat dia akan diberikan kata2 yang akan menyakitkan telinga dan juga hati. Saya tahu saya seorang musuh yang kejam. Tapi ada ke musuh yang baik hati? Mungkin sayalah diantaranya.

Ohh lupa plk saya nak bagi clue kat kwg semua.  Dia nak dikatakan hensem ye tapi tak juga [muka berminyak sikit] dan tak putih tapi putih. Faham. Saya tahu anda tak faham biar saya jea yang faham. Em.. cuba awak tengok dekat sidebar saya tu tajuk dia 'Rockstar' haa.. diorang tu semua tahu siapa musuh saya. Korang boleh tanya kat mereka gerenti diorang akan kata 'tanya dayang dia tahu siapa'. Okelah saya nak ber chit chat sekejap kat fb oke. Byeee...
Ehh.. saya nak bg last warning kat awak jangan letak gambar dia lagi tau.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment