A Freedom Now Is Mine

Assalamualaikum for all muslims and salam sejahtera for non-muslims.

Okay lama gile kan saya tak update blog nie.I think lebih dari setahun kot..Maybe... Tup..tup saya sudah pun habis PMR  bagi sesi 2012.  Terkezut rait ??Yelahh mane saya ade mase semua nak update blog. Saya kan alwys busy dengan benda yang saya tak tahu apa yang saya sibukkan dan mencapai tahap mengalahkan Hollywood's Celebrity. Kan..kan..kan.  Sampai kadang-kadang saya nak sign in blog pun kena firkir dua tiga kali dulu.Manelah tahu kot kot nanti cikgu yangterlalu sayang kan saya pergi buat pengmuman dekat perhimpunan bahawa saya adalah budak PMR yang tak sedar diri nak PMR. tak pasal pasal dapat free malu and popularity. Tapi saya tak kisah sbb saya dah popular pown ,*Tangan dekat bahu mata dekat  juling atas*.

Ehh kite sebenarnya nak cerita pasal PMR taw. Setelah diconteng soalannya. dicucuk matannya menyumpah seranah pembikin soalan maka selesailah perjuangan suci saya untuk menuju  kejayaan di dunia ini.
 
Saya nak cakap soalan tahun nie.. saya pown tak tahulah nak express macam mane. Nak kata susah maybe nak senang .Terlalu senang. Sampai saya sendiri keliru die nak trap saya or what. But u wanna know something? Saya rasekan penggubal soalan mungkin terlebih stress kot yelah maybe die semua telah kehabisan idea untuk menyyediakan soaln so die bagilah soalan yang boleh menghartar pelajar PMR ke hospital mental tau*No joke*

Apa apa pun saya tak mengharapkan apa2 daripada exam ini selain daripada Straight A's only.  Saya tahu ia akn terjadi. But saya always remember ab8 this quote 'Always Hoping The Best But Expecting The Worst'

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment