Fairy in rain

Heyy.

Tadikan masa sekolah membazir je bawak buku teks+latihan+module=seorang guru sahaja yang datang kat kelas untuk mengajar tapi yang lain semua cikgu ganti. Kita orang apa lagi pantang cikgu tak ade hoo-hah-hoo-hah lah. Nasib baik yang belajar tu subjek yang paling awal sekali dan tak sampai setengah jam dah keluar [terima kasih banyak banyak sebab tak duduk lama lama kat kelas 1 Sains 3]

Lepas solat Zohor pergi naik PSS duduk situ baca buku senyap senyap tapi memandangkan kepala saya yang pening pening lalat jadi duduk sana jalan sana kacau kawan =sampai kawan pun marah tapi nasib baik cikgu tak marah kalau tak tebal+merah+malu= mestilah dapat malu yang teramat amat.

And then kita semua pergi ke surau untuk menunaikan solat Asar. Mula mula saya membantah tak mahu pergi sebab surau tu bau stoking hanyir+susu basi+hapak=lalu menyebabkan seluruh surau tu bau stoking yang tak tahu datang dari mana.XD Tapi semua kawan saya hari ini terlebih baik hati terpaksalah saya pergi juga! Nak solat pun saya kena tarik nafas sampai tak khusyuk tahu.! Ni semua gara gara stoking kepunyaan entah siapa siapa..!

P/S: kalau awak semua nak tahu hidung saya sekarang ini telah mengalami komplikasi yang sangat hebat..[mean= sakit hidung + asyik nak bersin je]

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment