happy go lucky

Hai.
Saya di sini ingin memberitahu anda sekalian Happy Merdeka Days..! Yahoo... 0.o kita semua [warga Malaysia only] akan menyambut hari kemerdekaan yag ke-53 pada 31 Ogos 2010! Huh kalau awak nak tahu saya tak bangga pun jadi anak warga malaysia. [ janji dengan saya yang awak semua tak akan bagi tahu dengan sapa sapa pun pasal ini] Entahlah saya pun tak tahu kenapa saya tak bangga jadi anak Malaysia sedangkan anda semua bangga [betulkah anda semua bangga?].

Yelah Malaysia mesti ada keistimewaannya yang tersendiri tapi saya tak dapat listkanlah+tak tahu sebenarnya [kalau anda semua rajin tolong listkan boleh?] Huh mungkin saya tak suka sebab penuh dengan adat yang entah apa apa+kena bersopan santun lah+tak boleh langgar peraturanlah+dan lain lain.! [luar negara pun peraturan tak boleh langgar juga cik dayang oii]

Note: wanna wish again happy merdeka-53

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment