Going far away

Hey..o.0
Okay..esok merdeka sebelum terlupa happy merdeka! Esok awak pergi tak tengok sambutan Hari Kemerdekaan? Dah beli bendera? Saya esok tak pergi ke sambutan tu tapi saya pergi mall[bukak ke tidak ye mall esok? bendera saya malas nak gantung kat depan rumah nanti kena curi] * back to story hari ahad lepas saya dan keluarga pergilah Alamanda nak pergi beli baju adik kat Parkson. Saya pulak mungkin kat Sogo jadi malaslah nak teman mereka yang suka buat kecoh...>.<. jadi saya buat keputusan yang teramat amat muktamad pergilah melencong ke MPH. Tengok tengoklah kalau ada buku yang latest [taknak beli pun tengok je sebab kat rumah masih banyak.]

Tengok punya tengok nothing latest pergilah ke tempat lain.[tanpa pengetahuan ibubapa] Kalau ada kakak mesti best dapat pergi tengok wayang sekali gus.. 0.0. Pergi tengok baju yang mungkin boleh beli sebab cantik tapi malang lagi tak ada pun [yang mengikut citarasa saya ye.]

Last last mak call suruh balik. Kat dalam kereta terpaksa kena dengar ceramah free sebab pergi jalan jalan tak bagitahu [salah saya juga sebab bagitahu kat mak pergi MPH je tak pergi mane mane]. Lepastu pergi bazaar ramadhan and then back home.!

P/S: mesti awak semua rasa bosan kan baca entri kali ini. Jadi jangan baca.!

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment