full of stars

Holla ...:)

okay i wanna to write something to me that i  very hate!... [Okay stop cakap english kita cakap melayu pulak ye.Yelah esok nak merdeka kita hendaklah berjiwa malaysia] adakah patut  bibik yang kubenci tu tengking aku marah marah aku menjerit jerit [sampai nak putus telinga aku ni, tak berhati perut langsung ]. Hey.. hormatlah sikit orang yang kau tengking tu. Kau tahu tak orang yang kau tengking tu anak majikan kau sendiri!


Bile depan mak aku bukan main baik macam malaikat yang tak pernah buat dosa. Tapi bila kat belakang mulalah penyakit gila kau tu datang! Hoi bibik kau suruh aku buat kerja?  Ni orang buat kerja dia, dia pulak melalak lalak nyanyi kat belakang [kau sedar sikit diri kau tu siapa? btw malaikat pernah buat dosa tak?. LOL]

Malam tu juga aku bagitahu semua perangai kau yang sesebenarnya. [padan dengan muka kau tu]. Bila mak aku dengar cerita aku tu terus je mak aku ketuk pintu bilik dia.[HAHA. baru nak tidur dah kena kacau] Mak aku denda dia buat kerja dan tak payah tidur[ itulah berani lagi kasar kat aku suruh aku buat kerja rumah yang sepatutnya kau yang kena buat] Tapi aku pun ada belas kasihan yang lain lain[lebih kejam lagi] aku tak  cerita sangat kesian pulak aku tengok dia tu menangis nangis merayu[bulan ramadhan tak baik seksa orang, tengok tu aku pun tak sejahat kau tahu!]


                           End:Kau tahu tak mak aku tahun depan dah tak nak kau kerja  kat sini lagi tahu! jadi pandai pandailah yer kamu ambil hati aku.LOL [dua dua tanduk aku dah timbul]
Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment