Forgive..Me..

When you realize you've made a mistake, make amends immediately. It's easier to eat crow while it's still warm.

Okay cik adik manis semua ini dah habis baca ke belum.? cik dayang nak bagi ceramah sikit jer betul tak tipu [lagipun kan ni bulan puasa tak baik tipu]!

Mari kita mulakan dari sekarang.. Sekarang ini dah bulan puasa kan..kan... hah tak lama lagi hari raya..! Saya dengan merendah diri ingin meminta maaf dengan segala bagai perbuatan sama ada baik ataupun jahat Kalau mati jer saya esok tanpa sempat meminta maaf macam mane? [alamatnya masuk nerakalah padahnye..] Jadi mulai sekarang jangan tunggu hari raya tau awak semua yang terlebih baik hati ni maafkanlah saya dari hujung rambut ke hujung kaki =.=' .

 P/S:Awak kalau awak semua dah maafkan sayakan nanti saya buat lagi yer dosa. Lepastu saya minta maaf lagi..Bolehkan..kan..?
Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment