Hello

Tumblr_lcad8wwf4r1qbv4sdo1_400_large


Hey guys, lama tak up-to-date blog nie.Saya tak ada idea nak tulis. Bak kata orang ZERO idea. Ini pun sebab saya rindukan blog kesayangan. Sebenarnya.[recognition] saya ada dua blog, tapi blog tu saya tak bagis esiapa pun baca. Dengan kawan saya pun saya tak bagi apatah lagi dengan awak jangan mimpi.[just jokes.Do not take heart okey.] Tapi saya tak akan bagi kepada sesiapa pun. Biarlah dia merayu sampai menangis air darah pun. But i'm sure it will not happen. Ceeehhhh cakap besar pula.


Selama beberapa hari ini saya sedih, sebab apa? Because I already do not want to stand here a long time. I mean dekat Sarawak. Bukan sebab bosan , sebab tak best duduk sini tapi sebab keluarga. Nasib baik mama papa datang minggu depan. Thank god. Tapi ia belum  selesai lagi mereka terpaksa tinggal kat sini selama beberapa hari. Dan masa tulah emak saudara saya cerita kenakalan saya.


I hope they tell me the things my parents are alright. I really hope so. Because i don't want my father kill me. Noooo...i want to live close to the world soon.  Saya tak nak kawan kawan sedih dengan pemergian saya . Cceeehhh[mengarut tak tentu pasal] Where there are fathers who want to kill their own children. I was just silly. hehe...


-Sudahlah makin banyak aku tulis makin banyak aku mengarut. Stupefied.Bye.-

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment