Harry Potter 7

Normal_normal_teaser01_large


Hye:) Tadikan kan. Aku pergi tengok wayang. Cerita kat atas tu. Tapi yang sedihnya bukan 3-D tapi 2-D. Nak nangis jea tak dpat tengok dalam 3-D.Mula mula nak tengok cerita skyline tp kakak tercinta tak nak tengok.Yelah dia kan perminat setia HP dia tak boleh curang kena setia gak. Tp muka terus gembira sebab aunt kata dia nak bawak ke pawagam hari jumaat nie. Secara rasminya aku dah cop cerita skyline tu. Aku tak peduli kalau kakak aku tak nak tengok. Setelah aku penat memerah tenaga supaya duduk di dalam pawagam selama 2 JAM 30 MINIT. Rasa nak bangun jea tau dari kerusi tu.Tapi bila cuba nak bangun orang kat belakang dah mula bising. Aku apa lagi cepat2 duduk. BENCI BETUL. Lepas tu aku asyik tengok jam je. Jam ni pun satu macam kura kura  betul . Menyampah aku tengok. Oke aku sudah p[enat nak membebel panjang2 aku di sini nak sediakan photo di dalam cerita tu. Sorry aku bukan taknak cerita pasal cerita tu tp aku sendiri pun tak faham pasal cerita tu.


Tumblr_l99zeqigin1qcab7jo1_500_large


Tumblr_l99z05urb31qcab7jo1_500_large


Normal_rdmfirstphoto_large

-tapi tak rugilah saya keluarkan duit semata2 nak tngk cerita ini. Siapa yang nak tengok, tengoklah Best lah juga-




Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment