Run From Sadness

Photography Graphics, Tumblr Photography

Hey:) Sebelum Korang semua nak baca entry ni, tolong sediakan tissue di sebelah anda semua. Kalau tak ada tissue di sebelah anda saya sure mesti basah lecun baju anda. Tak percaya kita tunggu dan lihat ye. Saya pun dah malas nak berceramah panjang panjang macam mak nenek dan juga tak nak cepat tua jadi dengan bismillahirrahmanirahim saya mulakan.


Awak nak tahu tak? saya tahu lepas jea ayah dan ibu saya nanti balik dari Makkah mesti berleter panjang dan berjela jela.. Tahu tak. Sebab saya sebagai anak yang tak berguna telah mengecewakan mereka dengan memberi result yang teruk.HHUUUUAAAAA!!!! Mama Papa saya janji saya akan berlajar rajin tahun depan bukak buku 24/7.NON-STOPPED. Ambik kau, betapa rajin nya aku nie.cceehhh...


Ehhh..jap aku tak pasti result aku berapa sebenarnya.haha.Yelah aku telah dicutikan daripada datang kesekolah lebih awal daripada orang lain. Jadi saya tak tahulah apa khabar result saya kat sepang tu. Harap2 semua nya pass dan tak ada C .[padahal dah ada 1 C] AMIN. :) Nak tanya kawan, takut pulak. Bukan takut kena ketawa tapi takut result aku berada dalam keadaan yang tak baik.MAAAKKKK. Saya rasa nak mati je sekarang. Tak sanggup nak tengok dan dengar. Kelas tahun depan kat mana? PAPAAAAA.. saya rasa nak masuk kubur jea sekarang nie. Tak sanggup nak tengok dan dengar aku duduk kelas mana tahun depan.
Harap2 naik kelas atau kekal  jea kat Sains 3 . Tak nak turun. Sobs Sobs sedihnya,nak tulis entry nie pun hati mendayu dayu jea plus berdebar debar fikirkan result yang akan ku terima.


Tulah kau dayang orang suruh belajar kau main main. Kau fikir kau dah cukup terer pandai bijak kalau tak baca buku. Bila dah nak exam baru sedar nak bukak buku yang setia menemani kau. Tapi kau sombong, tengok sekarang result teruk nak salahkan siapa? Buku? buku tak salah dia dengan baik hati memberikan kau ilmu. Cikgu? dah ajar kau kat sekolah tanpa  mengenal erti penat lelah. Myself? Yup that is right. You should blame urself not others.:)



Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment