Salam Aidiladha

Profile Graphics, Page Graphics
Hey :P i know you know kan. Yeah, hari ini hari raya aidiladha. Tapi raya nie hanya sehari saja[betul ke?] Dan hari raya ini no ang pow. Haha kesiannya.Tapi orang kaya kaya bagi ang pow. Sesiapa ayah ibu dia bagi ang pow kat budak budak kecil tu dia orang kayalah.Yang tak bagi pun orang kaya juga.kan? Saya kat Sarawak sambutlah tapi kat kl tak sambut. Kat sana saya tak ada sepupu sepapat tak ada sanak saudara. Bukan macam anda semua, kat mana mana je ada saudarakan.

Hah di sini dengan rasminya saya, Dayang Syahidah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. Dan saya juga ingin menyusun kesepuluh jari jari saya yang cantik ini untuk meminta maaf sama ada kecik atau besar dan sengaja atau tidak. Ye saya tahu saya tersangat sangat jahat untuk meminta maaf.Tapi bukankah manusia ada peluang kedua?. Jadi saya harap awak maafkan saya yang banyak dosa ini yea.

-Kemaafan awak sangat dihargai-



Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment