Yeah, I Know

Profile Graphics, Page Graphics
Hye:) Aku suka sangat hari ini. Sebab apa? Hissh busy body betul lah kau ni.Yelah selalunya akukan dapat online seminggu sekurang kuranya dua kali,tapi awak awak semua tengok kali ini seminggu dah nak lebih empat kali. Haha aku tau korang jeles. Tapi aku lagi jeles ngan korang. Yelah korang twenty four hours in a week online tau.[ayt tah apa apa] Alah tak yah tipu. Jadi pengajaran yang anda dapat berdasarkan cerita ini adalah...jengX3 kasihanilah aku yang dpt online hny dua kali seminggu. Hee...Hee...


Okay cerita lain pulak yer. Saya tahu saya buruk tak cantik seperti awak awak dan awak. Betul tak? BETUL.Saya gemuk tak seperti awak awak dan awak kurus meleding sekali dihembus angin melayang terus ke London. Betul tak? BETUL. Saya gedik terlebih dos tak seperti awak dan awk yang gedik pun ada hadnya. Jadi cerita yang saya nak sampaikan sekarang ini. Ada mahkluk Allah di muka bumi ini bertanya kepada saya. Awak ada 'fans' tak kat sekolah ? Aku cakap ada lah kat kelas berlambak fans. Tekan je suis dah berputar fans tu.Tapi aku dapat malu pulak sebab apa? sebab aku sangkakan fans kipas rupa rupanya fans peminat. Haha..[gelak lah korang macamlah kelakar sangat] Masa tu aku tak tahu nak jawab apa aku cakap jelah tak ada. And aku kata yang aku tak cantik kurus macam kau. Aku tahu kau ada banyak fans jadi kau nak menunjuk2 lah kat aku. Supaya aku jeles. Helo....attention attention aku sedar siapa aku jadi aku tak jeles dengan fans peminat kau tu. Kalau harapkan fans semua nye muka macam monyet2 belaka baik tak yah.
Tapi last2 aku kata aq tak perlukan fans  peminat aku cuma perlukan fans kipas saja. Sebab ia boleh sejukkan badan aku ni kalau fans peminat apa gunanya kan. Bila dia baca je text aku tu,terus tak nak balas apa2 sampai sekarang ni.


-siapa kau tu? kau lah siapa lagi takkan hantu pulak-


Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment