I Will Not Admit Who She Is



Mulai sekarang saya tak akan siapa dia, dia dan dia. Persoalannya siapa dia? DIA tu dialah. Itu pun tak faham ke. Tulah kat kelas orang suruh belajar bukan berborak. Cikgu tegur masam je muka tu seharian kat sekolah. Dan kadang2 ada yang tak dengar kata cikgu masuk telinga kanan keluar telinga kiri.. Betul tak? haha betulkan saya tahu saya ada bakat di dalam menilik orang nie. Tak percaya face to face dengan saya dan cakap apa saja apa yang anda mahu. Tapi yelah kat dunia ni mana ada free semua nya berbayar bak kata orang semua nya guna duit. Kalau tak ada duit orang kata tak boleh hidup. *back to the original story, Dia tu adalah jengX3 kakak punya adik punya adik. Senang kata aku punya adiklah.


Ceritanya begini, pada sutu pagi yang sungguh damai saya kembali ke rumah autie saya sekembali nya saya dari rumah autie lagi seorang. Saya dan kakak saya disuruh tidur di situ buat beberapa hari untuk menemani kakak saudara and bibik dia. Orang baik sentiasa mendengar kata dan saya adalah diantaranya. Cehh perasan lebih. XD. Bila balik adik saya kata dia dah buat fb. Ikuti dialog dibawah.


Aku: WHAT???/


Adik: F.AC.E.B.O.O.K.[Siap eja lagi tapi yang kelakarnya ejaan  yang dia eja tapi tak betul,.haha]


Aku: Ouh facebook knp tak cakap awl2. Siapa yang tolong buatkan?


Adik: Orang dah cakap awal2 dah tadi dia je yang tak dengar atau buat2 tak dengar. Anil dan Afeeq yang tolong buatkan. [saudara]


Aku: ouh tapi awakkan di bawah umur


Adik: Buatlah umur 16 tahun salah ke?


Aku: Salah di sisi undang2. Boleh dimasuk ke dalam penjara tau[takut2 kan dia]


Adik: Tak kisahlah. Tapi tetap nak buat.


Masalahnya di sini saya tak puas hati dengan kakak saya tu hah memadai je buat fb untuk adik bukan kesayangan aku tu. Nanti kalau ada orang tanya dia tu adik aku ker? aku akan kata hah? aku tak kenal pun siapa dia nak kata aku nie adik die plk. Memadai je. Kalau dia orang tanya kenapa nama bapak sama dan depan dia ada nama Dayang? Aku akn kata KEBETULAN bukankah hidup ini penuh dengan kebetulan.


-mungkin satu hari nanti saya akan mengaku juga. Tapi biarlah masa yang menentukannya-



Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment