My Award

Hey. Saya dapat satu award.Tak sia2 saya walking sana sini. Follow orang sana sini. Thx for Maisarah Omar.  Bangga+gembira saya dowh. Mentang2 dah berminggu tak melihat award. Ceehh. Tapi saya bernasib baik. Kali ini tak ada tag. Yay. Bukan tak suka, saya suka sangat dapat tag+award cuma saya takut kalu soalan dia berbisa and cepu mas. Kalu tak cepu mas saya oke je. Tapi yang lebih teruk kalau tanya soal an peribadi naya aku tau. Alhamdullilah dan syukur pada Allah setakat ini tak ada lagi.Tapi saya tak terfikir lagi kalau ada orang yang buat cam tu. Setakat tanya apa rahsia blog awak cantik tu oke lagi. Boleh cakap. Tapi kalau tanya awak dah ada bf ke? masih single ke or taken? menyampah saya baca tahu tak? [tapi selalu nya dekat ssb yang salu tulis macam tu.] Okelah saya nak mengundur diri dulu ya. Sekejap lagi saya muncul. Bye.  : P

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment