Baby come here please

Asslammualaikum. Yeas saya tahu saya tetiba jadi baik. Alah sekali sekala saya nak jadi baik apa salahnya kan? saya cakap sekali sekala bukan selalu okey. Simpan ayat tue dalam otak. Sorry saya terjadi orang jahat balik. Ehh saya tak jahat cuma jahat sikit jea. Bukan sama kea? Awak nak tahu tak saya tak tahu nak jadi apa dengan blog saya nie. Buruk nak memanjang jea kalau cantik nak memanjang tak apa lah juga kan. Truly saya teramat amat tidak jeles dengan blog orang lain!! Kenapa blog mereka cantik kenapa blog saya comel buruk. Emm ayat buruk tu kurang sesuailorh saya kata kurang cantik oke tak?

the greatest healing therapy is friendship and love... | Flickr - Photo Sharing!

Awak boleh tak tak tolong ajar saya? Bolehlah bolehla.. saya beg awak nie. Kalau tak nak ajarsudahh buang masa jea. Awak saya tak sabar nak countdown 2011 masa tu umur saya akan bertambah satu angka lagi. Tak nakk!!! Saya nak kurang satu angka bukan nak tambah angka. Ada faham?? Cerita pasal lain pulak saya sebenarnya banyak orang tag suruh amik award tag contst and segala bagai but saya malaslah nak buat benda tue semua. Sorry to said tapi terpaksa cakap untuk anda semua tak tuduh saya macam2. Haha macamlah orang nak kutuk kau Dayang.Ehh ada apa kat sekolah tu bukan main popular lagi aku kena kutuk oleh manusia yang berbagai bagai. Tapi saya sabar sebab saya tahu ramai orang jeles kat saya! : )

Sorry kalau ter-Perasan sikit. Just cakap jea ye.



Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment