Hye School Bye Holiday

pour toujours
Whatt?? Tak lama lagi nak sekolah. Saya nak cuti lagi. Alah tipu kau Dayang padahal dalam hati bukan main  lagi nak pergi sekolah. Okey2 saya sedar who I am? cehh Tapi yang peliknya satu hapak benda keperluan pergi sekolah pun saya belum beli. Ooop sorry bukan saya but parents. Kalau boleh saya nak macam kat atas tue haa cantik kan. Yeah I know buruk tapi unik biar saya lain daripada yang lain tahun ini. Biar orang tengok pun muka dia macam ni 0.o
  Tapi tak adalah unik sangat perasan jea lebih. Kalau tahun nie saya nak tukar beg lah harap2 sangat dah dua tahun tak tukar beg. Kalau saya cakap mcm tu dekat parents mesti mereka akan cakap alah beg tue masih bagus pakailah beg tue buat apa nak membazir. Hiishhh tak sukalah saya dengan beg tu saya nak ada beg warna pink. Or beg tropicana life terus. Amiik Kauu!! sekali aku terus suruh kau beli beg mahal tapi saya rasa taklah mahal sangat sederhana orang kata. Dah saya nak out nak pergi tidur. 


Tipu jealah mana ada tidur sayakan vampire saya nak tengok tv kejap Byeee.. [bengong

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment