Next Year ?


Awakkkk nak tahu takk??? Esok kan saya nak pergi Paris!!!. Kota Romentik mestilah pergi dengan bf bkan dgn family. Kalu pergi dengan family satu hapak pun tak ada ciri2 romentik kecoh adalah. Tak sabar2 nak tengok Eiffel Tower dengan mata sendiri. XD Mesti korang tak caya kan? Tak payah susah2 nak percaya sebab korang tak payah percaya, saya tak pergilah kat Paris tu saya pergi dekat mimpi jea. HUAhua... *sorry

Berapa hari jea lagi nak NEW YEAR tak sabar2 doe. Ye mestilah tak sabar sebab nak jadi senior balik. Tahun nie dah kena ambik oleh kakak form 2 dan sekarang nie gelaran senior tue dah dirampas oleh saya dan mereka terpaksa jadi junior balik. Hahaha.. Saya berazam nak menjadi senior yang jahat lg kejam!!! Kesian lah korang kan terpaksa dibuli oleh saya, ntah2 junior buli senior. OHnoooo ia tak boleh jadi dan jangan jadi walau sesaat pun FAHAM wahai junior2 sekalian! Okey saya tahu ramai dah takut bila tengok ayat jahat lagi kejam jadi U semua ignore jea ayt tu. Okey saya akan jadi senior yang baik dan disayangi. Haaa itu baru senior yang berhati perut kan. Aku tau kau tak tau sebab itu saya bagi tahu >.<

Cerita pasal kelas pulak [malas nak cerita sebenarnya] okey saya tahu semua orang dah penat membacakan saya pun penat menaip jadi saya nak cakap nama kelas sekolah sudah ditukar. Tidakk dah nama kelas macam nama kampung langsung tak ada kemodenan. Ada ke patut dia tulis nama  Budi Cekal Gigih ohh tak ada classlah! Cuba lah bagi nama Doctor Accountant Engineer and apa2 jelah asalkan sedap.

Cikgu boleh tak awak tukar nama kelas or kekal jea nama kelas yang dulu tue lagi sedap didengar and mata menmandang. XD sorry saya tak nak bagi tahu nama kelas saya. Kelas saya tak teruk ia masih lagi kekal di Top Three hebat tak?

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment