Movie


You you semalamkan saya tengok movie Narnia or lebih dikenali The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader dekat cinemas. Ofcozdude!!! Best gila2 nak piggy doe. Masa nak habis tue sikit lagi nak nangis sedih kelakar and yang penting banyak aksi! Kalau orang tny berapa bintang saya bagi saya akan cakap 10 bintang or semua bintang saya nak bagi. Rasa nak tengok jea cerita tu lagi sekali. Nasib baik saya tak termakan kata2 orang, mereka kata cerita Narnia tak best bagi tiga bintang jea.. dulu mungkin saya kata ya sebab saya tak tengok lagi. But Now i change my mind saya kata TIDAKKKK bantah 100 percent!!! Tak rugi saya beli tiket diulangi T.A.K R.U.G.I S.A.Y.A B.E.L.I T.I.K.E.T Ohhmyygoodd Skandar Keynes punyalah hensemm dia lakon ohh nooo.. kelu lidah and mata.

Rugi siapa yang tak tengok and tak rugi siapa yang tengok. Makk saya nak tengok lagi sekali boleh tak???

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment