Getting Old


Tumblr
Makk esok tahun baru!! Saya terlalu teruja tahu tak [BUKAN TERUJA TAPI SEDIH]. Bukan esok tapi dalam beberapa jam sahaja lagi.

ONE TWO THREE

Phiiitttttttt Boooommmmmm Phitttt

Happy New Year

new years | Tumblr

BYE TO 2010! : l

Sebenarnya saya taknak tinggalkan 2010. Ia adalah sebuah tahun yang amat bermakna bagi saya.

Tumblr

2010.I want to say thank you very very much.

 Distorted Mirror

Tapi taklah berubah 100 peratus. Ia mengajar saya erti sebenar kehidupan dan banyak yang saya lalui pahit dan manis bersama tahun 2010. [bangga cikgu bm kalau baca ayat nie. confem]

suicidally beautiful.
Tahun nie saya rasa terlalu cepat berlalu macam angin. Kalau masa boleh dipulangkan balik saya nak 2010 sentiasa dengan saya. Tapi apakan daya saya ini. Dan cuba kita semua ada alat replay macam nie kan Best nya hidup! >.<

stop hoping,start believing
Saya tak boleh bayang kalau ada benda ini. Saya akan terus replay and replay kepada masa yang lalu. Macam ayat tu juga "Our Life Would Be Perfect Seperfectnya"

My Photos - Wall Photos

To 2011 saya beg awak tolonglah jangan hampakan impian saya yang satu ini. Saya nak hidup saya lebih baik sempurna happy gembira dan tiada duka walaupun sehabuk. Yeah i know nobody perfect but I try to be better than yesterday. I will.

Tumblr_le2wfnuzdj1qd5ab3o1_500_large_large

Saya nak benda kat atas tue. Harap dapat. Amiin.

Okey saya tahu saya emo sikit malam nie. But emo ke? Ihateemo. Okey2, saya berat hati nak tinggalkan 2010 dan susah hati nak ke tahun 2011. Harap2 2011 lebih ceria dari tahun 2010. That's All. HAPPY NEW YEAR !!!!!!

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment