Tumblr_le59zausnm1qajjdco1_400_large

"Goall..Ohh tidak bola tidak masuk! Shiit..."


Orang semua tengah duduk dekat depan tv kau sorang jea terpacak kat komputer. Apasal?? Ohh theng for ask. Sebab saya tak pandai tengok bola sepak, kalau tengok mesti buat taik mata. XD Cuba pergi ke rumah saya and ajak saya tengok bola mestinya meleleh leleh air liur kat bantal. Tadi pun bile saya nak main internet adeq saya awal2 lagi terpacak depan komputer. Terpaksalah membawa hati yang lara tengok bola.[dan buat taik mata] 

Sekarang saya tak sedih lagi sebab internet and komputer sedia menemani. Whuaaa...!!! Seronok2. Lagipun hati tak boleh dipaksa macam ayat dekat gambar di atas tu.

"YOU MUST FOLLOW YOUR HEART"

Alah saya takk payah tengok bola pun  tak apa sebab kalau ada bunyi kecohh jea and sebut ayat goal mesti Malaysia dah goal. Tak percaya tadi baru jea ryleks2 tulis terus jea serangan jantung bila dengar bunyi goal. Hisshh nasib baik tak pengsan aku kat sini. =.=' Sudahhlah nak out nak layan youtube pulak malas nak layan blog. Bye

Sejak bila pula aku jadi terlebih semangat nak tulis pasal bola.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment