U R So Gergeous

"Haa? siapa yang bertuah dapat gelaran gergeous tu. Ohh indahnya dunia kalau orang cakap ayat tu kat aku. Nie tidak ayat yang selalu aku dengar mesti sama jea. Dah lah yang buruk buruk pulak tu. Hissh"

Saya nak cakaplah siapa dia. Kalau nak tahu duduk betul2 tegak dan diam.*123 Okey senyap pun. Teng you for your cooperation. Trimas3. Ya ya saya nak tulislah siapa dia.

JengJegJeng

Tumblr_le4y7h7vqc1qek1dpo1_500_large

Dah puas hati tu. Emm nak tahu tak saya jeles kat dia tahap grr tak tahu nak cakap apa lagi. Dia perfect you know. Yeas i know nobody perfect. But im perfect okey.[sibuk jea kau dayang] Muka dia nooo cantik tercantik sangat mata dia biru grey sikitkan. Cuba search gambar dia mesti ada gambar mata dia yang bersinar tue. Ehh nak bagi warning sikit kat korang semua dia tu adalh kakak angkat saya tau. Dia dah tahu dah pasal tu and dia dah setuju. And korang jangan nak try sana sini sebab nak jadikan dia kakak korang. "Over my dead body first kay"



Pengumuman penting: sekarang ini saya dah tak suka lagi dengan Miley Cyrus.Dia tue sekarang dah liar.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment