Happy New Year Guyz

Tumblr_ldwqh1qsmr1qezq8xo1_500_large


Hey awak awak cuba kita kira sama2 berapa hari lagi nak New Year. Sudah kira? Bagus nanti tahun depan jadi budak baik ye jangannakal2 lagi. Budak kecik aja yg boleh nakal2. Faham!! Kalau new year mestilah sekolah sudah buka and pakcik makcik yang jual baju sekolah sudah tutup kedai. Jadi saya nak jelaskan bahawa saya seorang yang pemalas. Pemalas ada banyak jenis okey. Saya jenis yang malas nak buat kerja rumah and rajin pergi sekolah. Saya pergi sekolah bukan sebab nak belajar saya nak jumpa kawan jea. Haha cehh tipulah kalau lansung tak ada semangat nak belajar macam tue perasaan nak belajar tu adalah juga tapi a lil bit.

You saya nak wish Happy New Year. Walaupun belum lagi tapi saja jea nak wish awal. Supaya korang lebih semangat nak pergi sekolah. Cehh kalau korang terkesan bagitahu saya ya!! Saya hny pandai bagi orang semangat tapi diri sendiri hampeh. Semangat jangan haraplah telur ayam jea ada!! Korang dah kemas buku and segala bagai benda nak dibawa ke sekolah? Belum cepatt pergi kemas sekarang nanti bila mak bebel bau terhegeh nak kemas. [pesanan ini untuk saya bukan awak]

Harap tahun depan lagi bst dari tahun nie. : ) Saya teringin sangat nak sambut New Year Eve kat Paris. Ohhmaigod. Kalau saya dapat sambut kat sana 'Indahnya Dunia' Saya nak sambut dekat depan Eiffel Tower.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment