Horrayyy For What ?

329_large

Awak saya tak fahmlah dengan rakyat Malaysia hari ini! Sikt sikit pasal bola buka facebook penuh dengan post bola. Yeas saya tahu , saya belum ketinggalan lagi yea Malaysia menang 3-0 dengan Indonesia. Soo apa yang happynya saya rasa biasa jea. Plus weird >.<. Itu belum lagi tengok blogger orang lain semua nya pasal bola bola and bola macam tak ada pasal lain jea. Bagilah pasal hari ini saya pergi shopping or whatever tak adelah bosan sangat baca. Ohh harap2 esok tak ada macam nie sangat!! T__T   Haa lagi satu nak cakap nie diorang kata mereka bangga jadi rakyat Malaysia? Uhh tidak saya langsung tidak bangga jadi rakyat Malaysia. Yea tipu tapi adalah sikit jea yang saya suka.

Itu satu hal belum lagi bukak Formspring semuanya "kata hebatt tak Malaysia. Awak enjoy tak semalam ? Kesian indon kan kalah!!" Minta maaf beribu kali maaf saya tak tengok bola semalam yea saya hanya tahu Malaysia menang bila pagi tadi ayah saya beli newspaper. Itu pun first time ayah saya beli 2 paper sekali gus semata mata nak baca pasal bola tak pernah dalam sejarah beb. *Back. Soalan2 dekat formspring kalau tanya pasal bola saya tak akan jawab saya hanya jawab soalan yang saya tahu.

Sorry yea kawan kawan. Harap jangn serik nak bagi saya soalan lagi. Macam saya kata saya hanya jawab soalan yang tidak terlalu peribadi and yang saya tahu saja. Thank You You All

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment