OH..

Hey: )
nak tahu tinggal dua hari je lagi saya nak balik ke Kay Ell. Tak sabar nye.. Tapi saya dah janji dengan diri saya iaitu saya ingin belajar sebaik sahaja saya tiba di sana. Awak nak tau PMR tinggal berapa tahun jea lagi. Nak tahu berapa tahun jom kita kira sama sama. Saya lahir pada tahun 1997 dan sekarang ini 2010. Jadi tolaklah dan kira bila saya berumur 15 tahun. Berdebar pulak jantung. Harap2 lama lagi yea. Nasib baik saya dah dapat buku teks senang sikit. Dan jg senanglah nak belajar. Buat pengetahuan semua mungkin saya dah jarang post kat blog lagi. Yelah orang busy study mana ada masa nak online macam zaman dulu2. So..don't miss me yaa.


-entah2 saya yg rindu korang lebih2 lagi dengan blog kesayangan-

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment