Finnally





Hai : )Tahu tak akhirnya sebuah penantian terbuah juga. anda faham? kalau tak faham biar saya seorang saja yg fhm. Oke my parents akhirnya selamat juga pulang ke tanah air di mana tumpahnya darah mereka. Yg sedihnya sampai skrg saya tak dpt bersalam lagi. Sobs sobs... Esok kalau mereka ajak saya ke airport Kuching utk ambil mereka saya malas lah. Bukan merajuk tapi mesti ahhh tak ada papelah. Bukan urusan awak ya.






Sekarang ini saya tak sabar2 nak balik ke Kay Ell. Harap2 lepas habis je urusan mereka kat sini terus je balik. Rindu dgn rumah tersyg membuak2. Tak percaya? mana awak tahu perasaan saya. Cehh, rindu dengan jiran2 sebelah menyebelah. Padahal selama ini ada kecurian ke jiran ada masalah ke ada kau peduli cik dayang? kau buat dek je kadang2 dlm hati kau tu kau kata 'mamposlah kau jiran menyusahkan keluarga aku je diri sendiri pny masalah diri sendiri lah selesaikan' [lying lah'] Tapi sekarang nie terhegeh2 bawa diri kata rindukan mereka. Binatang pun menyampah dengan lakonan kau. Kedua rindukan dengan kawan sekolah. Yang ni betul saya tak tipu saya betul2 rindukan mereka. Kalau boleh saya nak kumpulkan mereka semua supaya dtg ke rumah aku dan aku akn buat party besar besaran. Hoii dayang kau tahu tak mak ayh kau baru balik dari haji kau buat party macam org gilaa. cuba bwk mengucap langsung tak patut. HishX3 XD. Yng ketiga saya rindukan musuh saya, dah lama tak main sorok2 dengan mereka, tutup muka bila bertemu. Missing u all guyz except jiran. Tak ada kena mengena langsung.


-tak sabar nak tunggu mereka balik ke Kay Ell. Sebab nak selongkar beg mereka nak tengok apa yang diaorang beli kat sana.-

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment