One Little Two Little Three

Wazzup man! Aku happy sangat tahu jadi kalau dah tahu tu janganlah nak spoil kat mood aku nie okey.  Awak tahu tak yang saya sekarang ini ada tiga boyfriend ? Muahaha janganlah terkejut kalau saya ada tiga boyfren sekaligus. Tapi saya tak curang tau saya setia pada yang tiga.  Bagus tak aku ?. Mesti korang tertanya2 siapalah yang beruntung jadi boyfren aku tukan. Tak payah susah susah search kat google semata2 nak cari Dayang's Boyfren 2010.


Disebabkan mood saya terlebih baik hari ini jadi saya nak kongsilah siapa sebnarnya boyfren saya ni. Tapi sebelum tu janji jangan kebas dia tau. Kesianlah sikit dengan saya ni nanti siapa yang nak jadi boyfren saya. Huhu.. Tak apa aku gerenti korang tak beraninya culik saya punya boyfren kan? goodboy ehh silap.. boyfren aku kan lelaki tak akan ada yang lelaki nak kebas boyfren aku. Kalau ada pun ntah2 GAY. OMG..! Tidakkkkk


Okey okey saya janji tak akan merepek lagi. Jadi saya nak cakap goodgirl for girl only!! For sure lah girl mane ada lelaki yang mengaku dia girl cik oii. Habiss yang kat kay ell tu melambak sotong dekat tepi jalan tu apa? Alah diorang tu lelaki tapi nak jadi perempuan. Aku sure yang diorang masih ada aura kelakian di hati. Cehh..


Sudah tiba masanya untuk saya mengumumkan siapa boyfren saya. JengX3 pertama sekali semestinya


Alexander Amin Caspar Keynes





Comelkan. Macam saya juga XD. Awak nak tahu tak dalam gambar tu die nak high 5 kat saya tapi tak sampai sebab masa tu saya jauh sangat. Perasan


Kedua pula adalah Aiman Prada. Bukan Aiman yang saya benci tu yer.





comel + hensem kan? Kalau dah jatuh hati tu janganlah sampai nak kebas dia. : ) Sebelum nak kebas ingat saya dulu yer..
Yang akhir sekali adalah Sterling Knight.



Wahhh kiut miut kan dia. Tapi tak hensem. Oke lagi asalkan dia kiut kan. Ohmaigod. Tapi dia nie saya nak pesan kat anda semua jangan kebas or try2 nak ambik dia. Dia kepunyaan saya. MUTLAK. Kalau nak ambik face to face dengan saya or langkah mayat saya dulu. Faham !
Sekarang ini dah tahu kan siapa boyfren saya. Kalau dah tahu jangan buat buat tak tahu. Penat jea bagi tahu kat awak tapi awak bila ditanya siapa boyfren saya awak kata tak tau. Tapi yang itu okey lagi, jangan nanti awak ambil semua boyfren saya. Kesian saya tahu!!! T___T

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment