Kenapa Awak Buat Saya Begini ?

Tumblr_ldd27bppdb1qd6p3co1_400_large


Kenapa awak buat saya marah kat awak. Saya tahu awak tak suka saya marah kat awak kan ?. Mana ada manusia suka dimarahi. Kalau ada pun giloo lah orang tu. XD Saya tak marah dekat manusia lorhh saya tengah marah dekat website!! Masa orang datang nak join Tumblr semua  kengkawan pulak tak ada Tumblr. Last2 malas nak join sebab tak tahu guna and tak ada kawan nak join. Malang kan ? Saya percaya bila semua orang dah berlari pergi ke Tumblr saya pun akan ada Tumblr juga. Percayalah !!!


Tapi sekarang nie dari ke era myspes ke fesbuk. Awak nak tahu tak saya buat myspes kan masa saya darjah enam. Kuno tak saya?? Kuno kan kan.. Langsung tak maju ke hadapan selalu jea ketinggalan zaman, Orang zaman teknologi kau masih lagi terhegeh hegeh dengan zaman batu kau tue. Tapi saya buat fesbuk masa saya darjah enam jugak masa akhir tahun. Itu menunjukkan saya sudah maju kehadapan. Bila saya dapat tahu ramai orang buat fesbuk masa tahun nie. Saya pun bukan main bangga lagi. Ecehh..


Okey2 kita kembali ke cerita asal yer. Dari era Blogger ke era Tumblr. Betul ke? aahh suka hatilah. Blogger pun belum setahun lagi umurnya[saya punya blogger bukan awak punya] dah orang lain sibuk ke Tumblr. Mana tak marah aku nie. Macam dipermainkan pulak. Ehhh betul apa bila aku buat ini lain pulak timbul. Yang aku suka aku dah ada Twitter. Alah yang ada gambar burung tu. Nampakkan? Sesiapa yang nak join saya punya twitter bolehlah search nama DayangYaya or deardayang@yahoo.com. Search mesti ada keluar gambar yang tak ada gambar saya. Faham?? Emm kalau awak join saya ajar2lah sikit macam mana nak guna yea.


Harap2 lepas nie saya majukan diri saya. Biar setaraf dengan orang lain, dan orang lain juga tak boleh pandang rendah dengan saya. Hehe..

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment