Freedom At Last




Akhirnya merdeka juga. 3 hari macam 3 tahun! Yelah mana taknye sepanjang saat nakbaca buku jea. Lol. Nak makan pun sampai tercekik.[lying]


Semalamkan saya dah dapat markah. [SEMUA SUBJEK] Nak tahu tak saya dapat berapa? Hihi... Biarlah rahsia. Mana boleh bagitahu nanti mesti korang akan sakit jantung..

Okey okey saya tahu korang mesti kecewakan? Ye ye sudah tak payah nangis lagi . Aku na bagitahu lah skang nie. Diam dulu.

-
-
-
-



Puas hati?? Aku dapat Flying Colour. Yahooo.. kau ada dapat? Tak da kan haa jadi contohi aku sekarag ye ebudak semua.Kalau kau nak pandai maca aku belajar rajin rajin tak payah nak berfacebook-ing je kerjanya. Kalau kau tak percaya cuba try.


P/S:Sebarang kegagalan diatas tanggungjawab anda sendiri.Harap Maklum


Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment