Trouble is a Friend

Heii sini saya nak citerr yang saya dapat hp Blackberry. Tak percaya? cuba pergi tanya mak bapak saya.

Betulkan? kan kan! Haha berapa kali saya kena cakap. Heh  korank nak tahu tak saya dapat hp Blakberry then warna Pink pulak tu. Yelah tukan warna faverete aya. Kalau barang saya bukan pink mesti semuanya masuk dalam tong sampah. Kgedik

Seperti korank sedia maklum yang hp saya sebelum nie rosak. Jadi parents saya pun terleik baik hati nak bgi Blackberry. Kakak sendiri pun jeles n menjeling macam nak bunuh orang jea. Haha padan muka. Sapa suruh tak rosakkan henfon.

Tu jelah nak cerita. Pasal saya dapat henfon Blackberry yang berharga RM 2000. Bapak I bayar cash tau. Lol

Gossip Girl: Semua berita di atas hanyalah rekaan sahaja. Bukan realiti. Saya hanya berangan angan di seinag hari[daydream]



Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment