Tired Of You


 Ehh awak semua saya dah penat tahu tak. Tahu Takk..! Penat nak melayan kerenah dia yang mengada ngada tu. Macamlah dia seorang je penat habis aku nie? Tak penat ke cik kak oii. k tahu dulu aku ada kata yang aku  nie vampirekan? haaha perasan. Vampirelah sangat. Sekarang nie aku nak jadi menusia yang normal macam aku -___- . Ok tak faham. Tak payah faham yer biar aku jerr faham. Aku malas nak hisap darah orang lagi nanti kena tampar plus gosip dengan nenek nenek dekat dekat Tanjung Rambutan. Yelah siapa yang tak marah orang hisap darah orang lain. *.* Kalau kau tak marah bak sini darah biar aku hisap.  k orang yang baca entri nie pun dah boleh mendaftar dekat Tanjung Rambutan sebab tuan punya blog nie bagi ayat yang memeningkan kepala pembaca yang tak  dihormati.

 Malas nak merepek yang bukan bukan. Saya sebenarnya nak tidur tapi mata taknak tutp. *Apa kes? Ohh kalau macam nie jom kita online facebook ramai ramai. Sekali nanti ade jea haaa  pontianak denagn toyol muncul tetiba tanpa diundang. Mauunye menjerit tahap nak terkeluar taik hidung anak tekak. Sekarang nie misi saya nak tidur yer korang jangan nak kacau aku telefon aku or sms aku suruh aku online or whatever. Coz kalau aku online korang semua taknak online tapi bila aku tak online baru korang semua yang baik hati nka online. Memang nak kena penyepak plus penamapar free kut daripada cik Dayang tercinta nie. *cehh ayat macam nak free kick jea.

Gossip Girl: Aku nak mimpi aku dapat makan chocolate and Ice cream yang sedap dan lazat sehinggaa kenyang perut aku yang dah merengek nak diisi makanan.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment