Beach Day

 Korang korang saya punya homework satu hapak pun tak buat lagi tau. Itu menunjukkan betapa rajinnye saya membuat kerja alah ini. Saya rajin dengan benda alah  nie sebab saya tahu lepas habis jea cuti nie saya akan bergerak ke blog persenel saya. *sorry saya tak boleh bagi linknyeMonkey Emoticons. Ehh since saya malas nak buat hw yang setia menunggu, korang nak tak tolong buatkan hw saya tu  Monkey Emoticons. Bolehlaaa bolehhlaa yea yea..Monkey Emoticons saya sekarang  nie tengah bad mood  and modul sains saya pulah terlebih mengada nak hilangkan diri then suruh saya nie kena negative and jumpa pengetua yang paling hensem di dunia Monkey Emoticons. Kalau macm nie saya nak cadangkan pada kementeian pelajaran malaysia suaya kurangkan cuti sekolah coz kalau selalu sangat cuti sekolah makin banyaklah hw yang diberi oleh cikgu.Monkey Emoticons Itu bukannya cuti sekolah namanya but cuti kerja sekolah namanye.)maaf ayat kurang sedap untuk dibaca.

Lupakan kisah diatas mari kita baca sama sama cerita di bawah.
 
Tadikan mean petang tadi saya pergi Bagan Lalang dengan bf sayaMonkey Emoticons. Dia bawa saya kat sana jalan jalan sambil ambil angin. Okey bukan dengan bf yea but with my lovely parents not including siblings.
Tapi yag sedihnye saya tak bawa baju mandi. Sedihlahh sangat. Saya hanya boleh letak kaki ke dalam air jea. Takk gila ke nak mandi pakai baju yang cantik lagi lawa dah macam nak pergi catwalk tapi semata mata untuk berenang?  *ayat gila sikit pengarangya pening sedikit.  Tu jelah ceritanye ye agak sengal sikit. But tak apekan kalau korang tak nak baca pun tak apa aku tak kisah.   LOTS OF LAUGH

 

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment