walk walk walk

Hoii korang esok aku nak merentas desa. Pffttt!!! Seronok giler beb. Haha penuh dengan ketipuan ayat tu. Gile kau seeronok punyalah sakait kaki bila habis berlari nak berjaln pun dah tak larat. Kang bila hari selasa aku pergi sekolah dengan kerusi roda. Coz kaki dah tak boleh nak jalan lagi. Pfttt. Kitaorang esok bukannya lari sebenarnye but just jalan jalan sambil ambil angin. U know? Nanti sampai tak sedar pulak yang kitaorang adalah orang yang paling belakang sekali sebab sibuk dengan anginnye.


 Korang jangan ingat esok merentas desa jea tau. Esok adalah hari Keusahawanan. Tahun nie mungkin agak tak meriah sangat sebab gerai pun bukak sikit jea. Yealah untumg rugi kena tanggung sendiri awakk tahu. Siapa sanggup nak tanggung rugi kalau untung takpelah. And tahun nie gak tak ada rumah hantu flying fox and segala bagai yang berkenaan dengannyaKalau tahun lepas bukan main meriah lagi tau! Rumah hantu tue samapai penuh barisan pun berjela jela.[?] Macam ada Justin Bieber je dalam rumah hantu tue. : )

Yang betulynye esok aku nak balas dendam dengan duit aku. Yaitu aku nak beli macam2 barang dekat situ tak kesah pebende sekali pun.  Haha lepas belik rumah poket kosong takde duit lagi. HAHA. Okeylah  GTG. Bye!!!
The Chronicles of Narnia i'm addict of you

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment