Confession



Tadi kan saya jalan jalanlah dekat blog orang. ofc orang tak kan alien kut.K tak habis dengan alien aku nie. Jadi jalan punya jalan sekali tu nampaklah  tajuk post dia 'Rahsia Bulan Kelahiran'. Cehhh Mula mula tak percaya sangat benda tue and ignore jelah. Tapi tetiba pulak aku tertarik nak baca post tue. [selalunya saya nie malas nak baca post orang]

Korang semua nak tahu tak apa rahsia bulan Ogos? Haha bulan Ogos adalah bulan Malaysia merdeka and banyak orang yang aku kenal lahir bulan Ogos. Pffttt!! Kau ada ? ofc takada kan. Dah teka dah. Hehe..Dah baca benda nie yer malas nak cakap lagi.

OGOS


Suka berlawak, mudah tertawan kepadanya, sopan santun dan caring terhadap org lain, berani dan tidak tahu takut, orgnya agak tegas & bersikap kepimpinan, pandai pujuk org lain, terlalu pemurah & bersikap ego, nilai harga diri yg sangat tinggi. dahagakan pujian, semangat juang yg luar biasa, cepat marah & mudah mengamuk, mudah marah apabila cakapnya dilawan, sangat cemburu, daya pemerhatian yg tajam & teliti, cepat berfikir, fikiran yg berdikari, suka memimpin & dipimpin, sifat suka berangan, berbakat dlm seni lukis,hiburan & silat, sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk, cepat apabila ditimpa penyakit, belajar utk relax, sikap kelam kabut, romantik , pengasih, penyayang, suka mencari kawan.

Buat pengetahuan korang saya tak berapa percaya sangat dengan benda alah nie. Coz banyak lah juga benda yang langsung tak sama dengan saya. Apa ? bagi tahu yang mana tak sama? Sorry kalau korang nak tahu korang kawan dengan aku dulu yer. Kay nak chaww Byeee



Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment