Little Kid But Big Talent

Sorry kalau hari ini saya post dua kali lepas nie kalau boleh nak post lagi sekali.Ehh korang kenal tak budak yang bernama Dayang? Haha akulah tu. *lawak bodoh.Bukan budak tue ye but budak yang bernama Maddi Jane? Iknw iknw awk semua mesti tak kenal kan. Alaa tak yah kenallah bagi saya sorang jea yang kenal. Sibuk jea dow nak kenal. K penuh dengan mengarut blog aku nie. Ignore je yea.

K hari nie walaupun saya nie penat melebihi tidur 100 hari pun tak hilang hilang penat tue saya tetap bermurah hati nak bagi korang tahu siapa dia. Nak tahu tak? Mestilh nakkan . Oky tengok gambar dekat bawah nie yea.
-
-
-
-
-
-


Sekarang nie dah kenalkan muka dia. And noww i want to story about her. Dia adalah seorang penyanyi yang belum popular lagi tapi dekat youtube dia seorang yang sangat famous. Suara dia tak payah nak dcakap memang superb giler lah beb. Dengar jea meremang bulu roma. Baru berumur 11 tahun tapi dah boleh mengalahkan Justin Bieber  yang berumur 17 tahun  I swear dia akan famous suatu hari nanti mungkin lebih famous than JB. [sorry to JB Fans] And kalau korang nak tahu lebih lanjut cuba google nama dia yea. Saya malas nak cerita panjang and kalau korang nak dengar suara dia nielah suara dia yang tengah memekik dekat komputer awak semua yea. Itu jea yang nak diceritakan. Kbai

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment