Fun Fun Fun

No idea nak tulis apa. But bile difikir fikirkan dah lama tak update kan so saya kesian dengan follower blog saya. Since zero idea saya nak kongsi ssaya punya marah PKS 1 punya result. As usual, *cehh ayat tah ape je* keputusan saya takadalah sampai failed yer. Semua nya lulus lebih baik lagi  A. Alhamdulliah ujian nie saya dapat 7A 1B and as usual saya sangat gembira. Saya jugak dapat no. top 3 dekat kelas. *bangga tak sudaa. Sini saya nak senaraikan apa yang A and and apa yang B. Cekidaout


Bahasa Melayu. 84%




Saya sangat gembira dapat A dalam B.M.*skema Coz kita kan org melayu cakap melayu jadi mestilah B.M dapat A. Barulah cikgu bangga ada anak murid macam saya. And walaupun tak dapat A+ tapi okey apa kalau 80 lebih A juga kan. Dan setakat ini hanya sekali jea saya pernah dapat B dalam B.M

Sains. 92%

Nie pulak saya memang tak percaya giler. Yelah seumur hidup saya tak pernah dapat A dalam pelajaran Sains. Tup Tap tetiba jea dapat A dahlaaa 90 ke atas pulak tue.  I'm the Luckiest girl in the world


Mathematic. 88%

Subject nie memang senang gegila. *ehh tipu jelaa kau ingat otak aku nie calculator ke apa* Mula mula memang target B laa sebab masa cikgu agih kertas tu ramai orang tak dapat A and disebabkan kertas matematik  nielah jugak saya demam 3 hari berturut turut. Even kawan saya yang tak  pandai math pun boleh dapat B tau. Mananye tak demam berhari hari sebab takut gagal or B or C

K.H (P.K). 84%

No comment dengan subject nie. Sebab saya belajar last minute pun dapat A gak.*bukan nak bangga diri tetapi ia reality.

Geografi. 84%

Saya ingatkan boleh dapat A++ sebab subjek nie senang nak mampuih tapi salah rupanya aku punya firasat. Saya dapat A saja. Betapa sedihnya hati saya ini awak tahu. *Mana kau tisu aku nak lap aku punya air mata nie.

Sejarah. 84%

Woot Woot saya dapat A dalam sejarah. Setelah penat kepala otak aku nie hafal segala perjanjian lokasi and syarat dan segala bagai yang satu waktu dengannya dan yang gembira gila gila sampai nak melompat hanya dua org jea yang dapat A. Iaitu aku and kawan aku.

Agama. 94%

Kita sebagai umat Islam kenalah dapat A yer dalam subjek Agama. Kalu kita gagal ia akan memberi malu dan menjatuhkan maruah agama islam jea awak semua,. Jadi mulai sekarang rajin rajinlah membaca buku agama. Supaya korang semua tidak terpesong ke jalan yang salah dan dapt A dalam subjek agama Islam. *gaya aku tulis macam ustazah yang terlebih pandai jea dow. Gurau jelaa.

Bahasa Inggeris 65%

Subjek nie memang dari kecik aku tak pandai. Aku pun tak tahu apasal dengan aku nie. Bahasa Inggeris pun tak pandai. Yang peliknya kakak aku tue pandai pulak bahasa inggeris. Weirdo tak sudah. Adik adik yang lain pun sama jea macam otak aku nie tak pandai english only my sister jea terlebih pandai. Sana sini cakap bahasa inggeris and sana sini jugaklah bawak buku novel english. Tak ke buat aku jeles sebab dia dapat baca buku english tanpa sebarang masalah lain pulak dengan aku nie kalau baca buku english, kamus mesti ada dekat sebelah kalau tak ada aku memang tak boleh nak faham satu hapak pun.



Jepun. 57%

Alaa kira okelah nie kan dapat C nak dekat B. Bahasa Jepun tu beb. Susah tu. Kau ada? tak adakan. Kau tahu tak nak cakap jepun ? Tak tahu kan jadi better you shutup daripada nak kutuk aku. *senget*. And sebenarnya Bahasa Jepun nie soalan nya mmg susah.Dahlah kertas soalan full dengan tulisan Jepun. Nasib baiklah otak aku nie baik hati nak bekerjasama dengan aku mahu hafal segala huruf jepun AND tak lupa juga kepada kanji yang tercinta.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment