Hungrayyy

Saya perlukan makanan sekarang jugak kalau tak saya mati.*matilah kau ade aku kesah*


Ahaha kata lapar tapi letak pic Jelena. Sebenarnya I jeles sangat dengat Salena. Tapi takapa Salena kan kakak saya tak apalah korban demi kakak kan? Sekali sekala. But I still jeles actually sesangat jeles.


Semalam saya pergi Bangi. Buat apa? beli personal stuff. I beli lipice itu jea pun ehh lupa dengan pencuci muka.Bukan apa dah lama saya nie kehabisan lipbalm sampai bibir pun dah kering . Saya geram sangat dengan bibir saya sekarang nie langsung tak cantik nampak pucat adalah.


Heyy esok saya nak pergi Alamanda. Dah lama tau saya tak pergi sana. Kalau boleh saya nak beli novel. Lepas nie nak pujuk parent supaya saya dapat beli novel kalau tak dapat.. beli magazine pun jadilah. Asalkan balik rumah jangan dengan tangan kosong sudahh.


Harap korang tak marah sebab saya tunjuk gambar nie kat korang. I sure korang tak setujukan Bieber dengan Salena. Tapi saya setuju*berapa kali awak nak cakap*

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment