Girls Night Out.

Assalammualaikum.

Mata saya taknak tidur sebab pagi tadi bangun puku 2 petang. So kita nak buat apa guys? Kita buat party besar besaran dekat nightclub  mana mana tempat korang suka. Malam ini adalah malam kita tak percaya tengok bawah nie.


So nobody can kacau kita punya malam hari ini. *Esok diorang kacau balik*. K lupa jea semua kisah dekat atas dari party ke malam kita. *cehh ayat* Saya nak cerita benda lain plk.

...............................................................................................................................................................

Saya nak ucapkan 

SELAMAT DATANG KE BULAN JUNE. 

Tup tap tp tap dah bulan enam kan korang kan. Macam baru jea minggu lepas celebrate NEW YEAR. Nasib baiklah tahun nie saya tak ambik apa apa exam besar kalau tak boleh mati tercekik saya sebab masa terlalu cepat. Nanti tahun depan harap2 taklah cepat sangat waktunya yer supaya saya boleh belajar lama2 sikit and waktu bermain pun lama2 sikit. SO HARAPNYA BULAN JUNE kali ini lagi best dari bulan bulan yang lepas.


Ohh what's going on ???




Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment