Yeah x3

THAT MOMENT WHEN YOUR PARENTS ARE IN A GOOD MOOD AND THEY GIVE YOU WHAT YOU WANT.



Hye guys. Miss me? OFCOZ *cehh kau tak yah nak mengada-ngada tergedik gedik macam perempuan murahan. Sowy saya seorang yang terlepas cakap.* Saya nak story about this story.*k fokus* Actually citer nie dah lame berlaku tapi taklah lama sangat dalam beberapa hari yg leps macm tue laa. Mean hari Sabtu yg lepas.*cehh masih lagi nak berkias cuba dari tadi tulis hari sabtu kan tak berbelit - belit otak aku nie mcm skrg *



Hari Sabtu tue saya pergi ke Kay Ell sebab saja nak bersiar siar. Asyik menghadap Alamanda jea setiap kali tyme cuti so tukar angin lah plk rite? K malas nak cerita panjang2 coz saya tahu korang mesti tengah bosan dengan cerita saya . So nothing to say selain saya dapat  KASUT baru. Pffttt..lama saya dah tak beli kasut baru tahu so lepas pujuk parents diorang terus bg greenlight. Kasut apa saya beli? Adalah mana boleh bagi tahu. Secretlaa awak <3

Masa tue muka saya dah macam nie


Siapa tak suka beb dapat barang percuma free of charge tak payah keluar satu sen pun.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment