Siapa Kata Saya Rajin ?

Tumblr_lm47ev3nsm1qihe63o1_400_large

Hari ini saya bangun pukul 12.00 tengahhari tepat tepat tak lebih tak kurang. Aku rasa akulah anak dara yang paling pemalas di dunia nie tahu. *konfem punya* Bangun tidur bukannya nak terus mandi tapi sempat lagi nak tengok tv. Biaselaa lepas exam tiada siapa nak melarang. Then lepas tu jiran datang kat rumah punyala aku nie muka tembok terus pergi menghadap jiran tue. Sampai mak sendiri pun malu nak ngaku aku nie anak dia. But one thing yang buat aku nak melompat tinggi2 adalah aku dapat postcard from my lovely sensei in Japan. Aku ada sensei dekat Japan kau ada? K Dayang kau jangan nak menggedik k. Oooppss sowy..
Pukul 2 baru aku mandi lepastu makan tengahhari. Yelaa nak breakfast ofcozlah tak boleh lagi sebab matahari dah terpacak dekat atas kepala.

Aku sedih aku tak faham pun apa yang sensei aku tu tulis dekat postcard. *sensei mening of cikgu in Japan*

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment