I love When I Happy

Assalammualaikum

Korang saya pergi Fun Fair semalam . Bes giler. Cehh biaselaa orang batak pergi fun fair semua kata bes. Masa dulu dulu diorang ada buat fun fair deat dengan area rumah saya*jauh bukan dekat yea*. Tapi ayah saya taknak pergi so semalam saya and my lovely family pergi ke Putrajaya makan dekat mana pun saya tak tahu apa nama tempat tue. Saya makan sate. HA-HA

Our love is simple…. in a complicated way.

Then lepas makan saya ajak ayah saya pergi fun fair. Ayah saya setuju. Biaselaa anak kesayangan*banyak ahh kau kesayangan* Bila sampai jea kat sana muka saya dah macam nie. Tergedik gedik laa orang kata sampai kena marahh dengan kakak sendiri. *saya kan degil biase aahh*


Awak nak tahu saya naik apa? Cehh kalau korang tak nak tahu tue terserah pada  anda sendiri but saya tetap nak bagitahu.*kan saya dah cakap saya seorang yg teramat2 degil* Saya naik wheel *perlu ke di underline* Mula2 bukan main eksited lagi nk naik benda alah tue tapi bila dah naik nak menangis aku kat atas tue tau. 

Saya naik dengan adik dan kakak saya yang tarcinta .*cepatlaa jeles* Bila wheel tue berhenti sekjap dia goyang goyang and masa tue jugaklaa dalam hati menyesal sebab naik . And kitaorang laa yang paling bising sekali sebab suka sangat menjerit macam orang histeria. *k nampak gedik rite memang gedik pun* Saya hanya suka kalau wheel tue bergerak laju jea kalau perlahan saya akan menangis ketakutan*tapi dalam hati jealaa sebab nanti tak pasal kena ejek dengan kakak*

Saya suka tengok pemandangan dekat Putrajaya. Saya paling suka sekali tengok jambatan Putrjaya.... berkelip kelip.

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment