Saya Masih Bernafas

Assalammualaikum

Korang mesti tertanya tanya mane Dayang pergi selama nie kan. And korang mesti risauu gegilerr kan...kan..? Allaaa ngaku jea la tak de orang marah pun. *perasan*. Klah yelaahh Dayang mengaku xder orang pun rindu Dayang sayang Dayang ingat Dayang. *merajuk nie pjklaa cepat*

Okay forget topik dekat atas tue and fokus topik dekat bawah nie yer anak anak..

K selama saya tiada ini saya bukan lah mati buat sementara waktu yer*mulut celupar giler* tapi saya busy sangat dengan kerja sekolah (tapi tak pernah siap). Nie pun curi curi mase jer buat. Andd pada follower Dayang yang saya kasihi sekalian saya akan cuba sedaya upaya kudrat saya untuk follow awk balik. Itu pun kalau saya rajin sempatlah yer. Tak aper saya janji waktu habis jerr peperiksaan saya akann active balik dekat blog and but tuto andd follow korunk yang sudi follow saya. Yang tak follow Dayang taknak follow k. *kiddding*.

Korunk nak tahu tak saya dah tengok dah cerita HP7 Part 2. Memang BESTlaaa saya bagi 5 star terus tau. Saya teng 3D tau*berlagakjea lebih* Kalau korang bayar seratus ringgit untuk beli tiket cerita tue pun korunk tak akan menyesal.*tapi ade ke orangnya yg nak buat macam tue?* And saya nasihatkann korunk supaya tengoklaa cerita itu yerr sebab die adalah siri akhir untuk cerita HARRY POTTER lepas nie dah tak ada lagi tau. Rugi besar bagi sesiapa yang tak tengok.

Okeylah thats all mata saya dah ngantuk and saya nak tidur sebab esok saya ada tuisyen. KBAI

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment