Tik Tok's

Assalammualaikum and Hi

K sekarang ini saya dah jadi tukang kayu yang professional k. Actually masa Kemahiran Hidup saya kena buat kerja kayu apa ntah*idk its name.sorry*. Itu pun bknnnya ONEHUNDREDS percent hasil kerja saya. Kerja itu telah dibantu oleh pembantu peribadi saya Farrah Izani. *Say hi to her.Hiiiii* . I admit kalau takade die make tak siaplah kerja kayu saya tue. And not forget to Farhanum . Coz dier telah sudi memotong kayu yang terlebih hodoh tue. *Say hello to she.Helloooo*. And kesimpulannya saya nie tak sempurna dan memerlukan bantuan orang lain untuk membuatkan hidup saya menjadi sempurna.*nonsense non-stop dari tadi*

At last siap juga kerja KH saya tue. And takderlaahh cantik sangat and takderlahh burukk giler..

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment