My Big Sys's

Korang nak tahu tak masa hari Saturday yang lepas *20-08-2011* hari jadi Demi lovato.Dier kakak saya tau. Korang jangan amik dierr sesuka haty mak bapak korang jea tau.. Nanti iteww mengadu dekat mak ayah iteww padan muka awakk cemua kena marah.*gedik*. Kstop.

Image Detail

Nielaa Demi lovato yeaa ank2 sekalian. Saya hanya tujukan picture ini kepada makhluk tuhan yang tdak mengenalinya shj. Kepada sesiapa yang mengenali dia anda diminta Shut Up. Thanks

Okay die memang super gojes and cute and ohsem and cooll and everything. Dier juga seorang kakak saya yang baik hati yea. Kadang2 kalau saya tak dapat tidur dier akan telephone saya dan akan nyanyi lagu twinkel twinkel litteel setar khas utk saya sorang saje. *cepatlahh jeles *.

K saya raserr tue jelahh. Emm for My sys, Demi Lovato. I wanna wish you good luck for everything that u do and hope you success in your career.*cepatlah terharu dengan saya punya ayat nie*

Happy Birthday!!! You are superrr AWESOMEEEE girls in the world


Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment