Hair Stuff

35815851_large

Makkkk saya tak nak rambut saya macam nie? [bukan macam gambar kat atas yea makcik2] Kakak gunting rambut saya tu memang nak ke tumbuk kut!!! Ehh..tak nak lah saya tumbuk dia nanti dia tarik rambut makinlah buruk rambut aku. Mama saya nak rambut macam kat atas tu CANTIK sangat. Kalu boleh nak dengan muka muka dia sekali tahu. Biar complete.

Alah kau Dayang dulu rambut kau bukan main cantik lagi panjang pulak tue tapi mengada nak potong then salahkan kakak gunting rambut. Saya memang tak boleh terima hakikat yang raambut saya tak macam dulu lagi. Sampai nak ambik gambar pun bukan main takut lagi. Takut dengan rambut sendiri. Hantu tengok rambut aku mesti lintang pukang lari sebab dia ingat rambut dia dah cukup buruk untuk menakutkan orang. Haha kelakar tak?? XD

Tapi tak apalah saya tak kisah pun rambut saya buruk or cantik asalkan ada rambut jangan botak sudah.


Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment