Taggie Tyme

Adakah anda rasa anda hot?
Tak saya tak hot. Saya cold

Upload gambar wallpaper yg anda guna sekarang

Cerita pasal gambar ney
Flight ke Bueno Aires or Kay Ell tak silap saya. Emm budak comey kat tengah2 tue adalah satu trip dengan family saya. That's All

Kali terakhir makan pizza
Dah lame sangat. Tapi kalau yang akan datang mungkin esok or bile2.

Lagu terakhir anda dengar?
Eenie Meenie -Sean Kingston feat Justin Bieber

Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Blog Walking and berfacebook-ing.

Selain nama sendiri…anda dipanggil dengan nama apa?
Dayang -  Datin Dayang - Syasya 

Tag gambar ini kepada 3 orang
Maryam
Miss Rain
Dayang Syahirah

Siapa orang nombor satu dengan anda?
Best Friend Forever. ImissYOU

Nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
Dengan saya. Muahaha.. dia kakak saya lah!

Katakan sesuatu kepada nombor 2
Thank You for visit my blogger. =.='

Berikan 4 fakta kepada orang yg kamu tag
-Saya tengah terlebih happy sekarang nie.
-Teng u because be my follower.
-Saya nak tengok cerita Hantu Kampung Kak limah tapi saya nak tengok juga cerita Narnia. 
-Hp saya rosak boleh tak baiki? Or awak tolong belikan hp Blackberry terus untuk saya. Bolehla
a

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment