Kenali Diri Jawapannya Di Hati


1. oke copy dan paste pic kat ats nie... buat tajuk entri kenali diri jawapannya di hati.
 =) Sudah!!!
2. anda dikehendaki menjawab soalan ini.
-siapakah nama anda yang sebenar.?(maknanya)
=) Dayang Nur Syahidah
=) Meaning..Dayang [no erti] Nur [cahaya] Syahidah [Mati Syahid]
-pernah x anda jatuh cinta?(ceritakan sikit)
=) Pernah tapi malulah nak cerita!! Sorry :(
-apakah yang anda cintai buat pertama kali nya.?
=) Manusia
-sukakah anda dengan kelebihan yang ada pada diri?(nyatakan knp)
=) No comment cz tak jmp lagi keistimewaan saya. [Pelikkan saya nie]
-pernah x anda menangis dalam kesedihan? apa yang anda lakukan.?
=) Pendam dalam hati or tulis dalam diary tercinta
-sekiranya anda dalam kegembiraan... apakah yang anda akn ingt untuk ucapkan..?
=) Indahnya Dunia and Dunia bagaikan milik saya.
3. pas dah wat entri ni tagged kepada 3 org rakan anda..
=) Sis Amy
=) Sssolehah
=) Sis Nina
4. link kan entri anda ke blog ini..dekat post comment bwh ni ye... nti sy dtg lawat :)
=) Okey No Problem

Yea saya tahu saya asyik buat tag jea tapi dont worry nanti saya tulis entry plak

Terima kasih sebab baca entry ini. KBAI

No comments:

Post a Comment